Friday, May 13, 2011

Aki áll

Aki tehát azt gondolja, hogy áll, vigyázzon, hogy el ne essék! 1Kor. 10: 12.

Mit ne tegyen az, aki áll?
Ne tekintse a maga érdemének azt, hogy ő áll.
Ne próbálja bizonyítani, hogy milyen gerinctelen az aki elesett.
Ne akarja bocsánatkérésre kényszeríteni azt, aki elesett.
Ne próbálja megalázni és megszégyeníteni azt, aki már nem áll.
Ne gondolja azt, hogy ő és Isten haragudhatnak arra, aki elesett. Csak Isten haragudhat, de ő nem haragszik.
Ne gondolja azt, hogy ő soha nem esett volna el abban, amiben a másik nem tudott megállni.
Ezeket tehát ne tegye az, aki áll.

Mit tegyen az, aki áll?
Vigyázzon saját magára, hogy el ne essék!

Azt mondtam azért én jó állapotomban: Nem rendülhetek meg soha.
Uram, jókedvedből erősséget állítottál föl hegyemre; de elrejtéd orcádat, és megroskadtam.
Zsoltár 30:7,8. (Károli)

8 comments:

Kiss Judit said...

ez nagyon tetszik, köszi, hogy leírtad.

Anonymous said...

Köszönöm. Egy fél órája követtem el a Kedvesem ellen egy olyat, amit eszerint nem tehet meg az , aki áll.Így most már nekem kell térdre esnem. Áldjon meg az ÚR, mert most is engedelmes, világos Szolgája voltál felém is.

Anonymous said...

Ez nagyon jo leiras kiveve hogy eboll harom leirasnak az ellenkezojet csinalta mikor legutoljara az elesett alapotomba onnel beszeltem .

Anonymous said...

Mikor beszéltünk utóljára?

Anonymous said...

Mi az a három leírás?

DOULOS said...

Nagyon sajnálom, hogy ennyire megbántottalak. Egy bizonyos: nem volt szándékos.

Anonymous said...

Coloradoba beszeltunk utoljara de ne agodj miatta. Mindenki tevedhet Emberek vagyunk

DOULOS said...

Ha nem tudom ki vagy, nem tudhatom felidézni a beszélgetést, és hogy miben tévedtem. Így nincs lehetőségem tanulni sem a vélt hibámból.
Örültem volna, ha vállalod a nevedet, de megértem az óvatosságodat.